Cubillas s’uneix al club dels centenaris i rebrà un homenatge aquest diumenge
David Cubillas, castellonenc de naixement, s’ha unit al club màgic dels jugadors ‘orelluts’ que han aconseguit la vertiginosa xifra de 100 partits disputats amb l’elàstica albinegra. El passat dissabte, 14 de desembre, ‘Cubigol’ va sumar el seu encontre número 100 amb el CD Castellón, convertint-se en el jugador número 23 que aconsegueix aquesta gesta. Actualment, tan sols dos futbolistes del primer equip poden presumir de ser centenaris amb el club ‘orellut’, concretament Álvaro Campos i Marc Castells.
El ‘9’ albinegre, primer capità del CD Castellón, porta en el Club de la Plana des de la temporada 2017/2018 i amb el pas del temps s’ha convertit en un dels jugadors més emblemàtics del conjunt ‘orellut’ i un dels més volguts per l’afició.
Per això, l’entitat albinegra rendirà un especial homenatge al seu capità aquest diumenge, en els prolegòmens de l’encontre davant el Cornellà, on el ‘9’ albinegre rebrà la samarreta commemorativa dels seus 100 partits amb el CD Castellón.
D’altra banda, el passat dimarts, 17 de desembre, el combinat d’Óscar Cano es va enfrontar a la UD Las Palmas en la primera eliminatòria de la Copa del Rei, un partit on els ‘orelluts’ van enlluernar pel seu bon joc. Pese a l’esforç, el CD Castellón no va aconseguir passar a la següent ronda copera. Això sí, es van viure moments veritablement emotius durant l’encontre. Malgrat anar 0-2 en el marcador, l’afició albinegra va ovacionar a l’equip durant els dos últims minuts, el que va estarrufar la pell dels jugadors i del cos tècnic, així com de tots els assistents. A més, Cubillas va complir 50 partits complets disputats amb la samarreta albinegra i va superar la barrera dels 100 encontres, tot un privilegi que no està a l’abast de qualsevol.
Al llarg de la seua carrera en el CD Castellón, l’ariet albinegre ha disputat 90 partits de Liga, 3 de Copa del Rei, 2 de Copa Federació i 6 de play-off. De moment, ha aconseguit 42 victòries, 41 empats i 18 derrotes. Dels 101 encontres, l’atacant ha disputat 83 com a titular, ha sumat 7.195 minuts sobre el terreny de joc, ha efectuat 8 assistències i ha signat 27 dianes. Sens dubte, David Cubillas és tot un exemple per als que estimen aquest esport, i al CD Castellón en particular, no sols per les seues dades estadístiques, sinó especialment per la passió que sent per aquests colors i per la il·lusió mostrada des del seu primer dia en el Club.









