Últimes notícies del C.D. Castellón

Comunicat oficial del CD Castellón (10/03/2020)

El CD Castellón comparteix l’actual preocupació social i sanitària pel virus COVID-19, així com les mesures adoptades per a evitar la propagació i possibles contagis, com per exemple l’ajornament de les Festes de la Magdalena.

Després de conéixer les decisions adoptades pel Ministeri de Sanitat Consum i Benestar Social, així com les indicacions del Consell Superior d’Esports i la circular informativa de la Real Federació Espanyola de Futbol, ​​en la qual queda a expenses de conéixer les mesures imposades per la Comissió Delegada de l’Assemblea de la RFEF en la reunió de demà, el CD Castellón manifesta que és necessari preservar la integritat i la defensa de la salut de tots els protagonistes que intervenen en un partit de futbol: futbolistes, cos tècnic, empleats del Club, mitjans de comunicació, seguretat i accessos a l’Estadi, etc.

El CD Castellón entén que cal ajornar la disputa dels pròxims partits fins a nova data, una vegada les autoritats competents garantisquen el correcte desenvolupament d’una jornada de futbol, ​​amb risc zero, i amb el suport dels socis i aficionats des de les graderies del recinte esportiu.